ONLINE BEJELENTKEZÉS

Pilates alapok I-II

Pilates alapok (2 x 2 óra) oktatás egyénileg, vagy párban.

Témák:

  • A pilates torna alapjainak megismertetése.
  • Pilates ABC - a legfontosabb 10 gyakorlat
  • Pilates légzés
  • Talajgyakorlatok
  • Testtartás és testhelyzetek pontos beállítása - Mit hogyan mozgatunk?
  • Edzésterv otthoni gyakorláshoz

Pilates alapképzés II (2 x 2 óra) oktatás egyénileg, vagy párban.

Témák:

  • Középhaladó és haladó gyakorlatok - Átváltás a nehezebb gyakorlatokra.
  •  Pilates torna speciális helyzetekre: terhesség esetén, sérülések rehabilitációjaként,
  •  Pilates torna idősebbeknek-60 felett
  •  Pilates torna gerincproblémák esetén
  •  Pilates torna szülés után
  •  Labdás gyakorlatok, karika és szalaghasználat

A Pilates torna ideális azoknak, akik magas szinten űznek egy sportot, (tenisz, golf, kerékpározás) de egyoldalúan használják izmaikat.

Pilates torna- minőségi edzés és látványos alakformálás.

  • Formálja és vékonyítja a has, a comb, és a fenék területét, ezért is olyan közkedvelt a színészek és a táncosok körében a Pilates torna.
  • A rendszeresen végzett Pilates - gyakorlatok sikerrel enyhítik a makacs ízületi fájdalmakat és az isiászt, és csodás hatással lehet olyan emberekre, akiknél egyes területek meggyengülnek.( pl:szülés vagy sérülések és műtétek után)
  • Kedvező változások a szexuális életben, a medence és csípő körüli izmok erősödése és a fizikai kondíció javulása révén.

 A Pilates torna más, mint a legtöbb tréning és gépekkel való munka!

 Az utóbbiak növelik a test legerősebb izmaink méretét, a gyakorlatok során feszesebbé teszik azokat.

A Pilates gyakorlatok ezzel szemben meghosszabbítják és megerősítik az izmokat azok legmélyéig hatolva, mígnem elérik, hogy az egész test megfelelő módon kiegyensúlyozottá, működése összehangolttá váljon. Azok, akik váltogatják a tornagyakorlatokat, és hol ezzel, hol azzal a fitnesz- fajtával foglalkoznak, de a kívánt hatást nem érik el, fellélegeznek, amikor felfedezik.

A Pilates tornával nemcsak megszabadulunk „utálatos zsírpárnácskáinktól” hanem új testérzet. is kapunk.

A Pilates nagyszerű módszer arra, hogy semlegesítse a mindennapi stresszt. A gyakorlatok áramló ritmusa nyugalom érzésével tölt el.

Hollywood- sztárjai esküsznek rá, a fizikoterapeuták és a csontterapeuták is ajánlják pácienseiknek.

Érezd jól magad, és tekints várakozással új tested elé, amely már vár Téged!

A hatékony edzés alapja a Pilates-elvek betartása.

Sok órája izzadsz egy „felülmúlhatatlan” gyakorlattal azért, hogy lapos legyen a hasad? És még eredménye sincs? Bosszantó, de ez történik, ha nem tudatosítjuk magunkban azt, hogyan végezzük a mozdulatokat. A Pilates torna eredményes, - már rövid időn belül - ha jól végzed a gyakorlatokat! Maga Joseph Pilates a légzést, az ellenőrzést és a koncentrálást nevezi meg az általa kidolgozott edzésprogram legfontosabb elveinek.

Ma a legnagyobb európai Pilates-szervezet a következő nyolc elvet nevezi meg.

  • ellazulás 
  • központosítás (a testközpontból végzett munka.)
  • légzés (oldalsó mellkasi légzés)
  • beállítás
  • koncentrálás
  • mozgásfolyamat 
  • koordináció
  • kondíció (a test stabilizáló izomzata)

„Tíz edzés után már érezni fogja a különbséget, húsz után látni fogja a különbséget, harminc után pedig az egész teste megújul” (Joeph Pilates)

A Pilates torna lényege nem a mennyiség, hanem a minőség.